În momentul recepționării comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor. Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, iți recomandăm să refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, în prezența curierului în momentul livrării. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului. Solicită deschiderea coletului înainte sau după ce ai achitat comanda, dar obligatoriu în prezența curierului. Dacă ai achitat comanda online și în urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitată online va fi restituită în contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

 

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării.